czwartek, 2 października 2008

upalna środa 30 lipca 2008r.

Około godziny 12 dostałam smsa od Kasi - jest pierwszy chłopak srebrzysty! Czekanie było nie do zniesienia, nie wiem czy kiedykolwiek będę denerwować się tak własnym porodem. Kolejny był drugi srebrny chłopczyk. "Jest! Mamy Jacka" - urodził się chłopczyk idealny tak jak chciałam d 09 22. Kolejny sms dotyczył imion: Kai, Kajetan, Kleofas i Kaspian. Aha no dobrze wszytko fajnie ale gdzie "moja Janinka" ?.... Póki co cieszyłam się Kleofasem bo tak właśnie został nazwany rudy chłopczyk z białym. Wszystkie kociaki urodziły się duże i zdrowe mimo ciężkiego porodu.


Kasia dała mi od razu znać, że w hodowli AGPAMIS*PL jest kotka idealna dla mnie - n 09 23, miała już 3 miesiące więc musiałam się zastanowić bo nie mielimy jeszcze niczego. Na drugi dzień po oglądnięciu zdjęć młodej podjęliśmy decyzje że Zulejka (pięknie się nazywa!) będzie z nami...

Zuleyka z Talgardu AGPAMIS*PL www.agpamis.pl
Agnieszka Łodzińska z Warszawy , fantastyczny rozgadany, hodowca z ogromnym doświadczeniem, opowiedziała nam o kotce i zgodziła się na "sprzedanie" nam Zulejki.

Brak komentarzy: